2009年6月22日 星期一

Cuisinart 每週食譜推介 - 燒羊扖核桃 – 配青綠香草汁

Cuisinart 每週食譜推介 (2)



燒羊扖核桃 配青綠香草汁


 



韋太學左西餐課程都成 1年,雖然話煮西餐好似好容易,


但其實整一餐有頭盆、餐湯、主菜的西餐都花左唔少時間。放假想話簡簡單單去煮一餐西餐,煎幾塊扖都要分幾次先至可以煎完及座埋一齊食。 自從韋太有左呢部 Cuisinart 電烤爐之後,真係做乜都快一倍時間,煎羊扖可以一次過煎5-6件都得,真係好方便。



其實,只要大家肯花少少時間去諗下,原來呢部


Cuisinart 電烤爐 都可以做出好多不同種類的菜色及小食架 !


 


 材料:  (份量按照食用人數自行決定)

羊扖   5


無衣核桃肉  80g  (預先烘脆及切幼粒)


PESTO香草醬 羊扖醃料 :


  1茶匙    黑椒碎  1/2 茶匙     菜油  1湯匙



Step – 1  :


先將羊扖洗淨瀝乾水份,然後搽上醃料及淋上菜油醃15分鐘。




Step - 2


預先將扖爐調較180度預熱4-5分鐘,將羊扖放入排放好


(最多可放6)然後用相同爐溫,焗約7-8分鐘或理想的生熟程度。




Step – 3

由於此扖爐的特色係上下平均受熱,所以,無須將羊扖反轉再煎,煎煮的時間巳減短,肉汁能夠鎖住,煎完的製成品能夠保持原汁原味。



 Step -4


2-3湯匙的PESTO香草醬混合核桃內拌勻, 然後搽在羊扖上,面層再洒上芝士碎,放入預熱180度的焗爐內,


焗約10分鐘至表面金黃色即成。



 


韋太生活小貼士 :


用 

電烤爐 煎焗出來的肉類,由於電烤爐的設計獨特,鉸鏈浮動蓋,可根據食物厚度調整高度,肉類能夠上下平均受熱,煎煮的時間巳縮短,即時將肉類汁液鎖住,以免大量流失,煎焗完的製成品能夠保持原汁原味。


不沾的健康烤盤,能夠將肉類多餘的油份隔開及流走,食得健康,實現健康烹飪。





 


Cuisinart  電烤爐  零售點及查詢請按此


  

 


 


沒有留言:

張貼留言