2012年6月3日 星期日

6月3日 - 黃大仙癌協中心舉辨 [包糉活動 ]

昨天預告過今日要席由 Cigna人壽保險公司贊助 [黃大仙癌協中心] 舉辨的包糉活動。
韋太好高興能夠被邀請出席,雖然人數眾多 (約 30-40人),但各位朋友們都好合作,在韋太的指導下,開開心心地進行包糉活動。
今次活動能夠順利進行,其實係有賴中心一班義工們的材料安排及預早包好一大批糉送給各位參加者品嚐。
而韋太都係出左少少棉力,預早在五月中提前到中心教授幾位義工小姐包糉技巧及如何安排材料分配。
在此韋太要再次多謝各位義工朋友的幫忙,今天才能順利進行活動。
希望下次再有機會合作啦 !
有興趣參看活動花絮請入去看看啦 !

韋太先做包糉示範 (示範兩款健康糉),然後輪住到各檯教授。大家都好叻及聰明,好快就知道點包啦 !
而韋太都好叻,包出一隻靚靚的三角糉 !
而小朋友都好開心有得玩及學習包糉呀 !


義工們預早包好左一些糉給大家試食,小朋友們都好開心有得食,食完還想食呀  .....
活動成功完結,大家當然要影大合照啦,韋太與各位義工及 Cigna的同事們大合照。而韋太都好開心 Cigna 送出一份紀念品給韋太作為是次活動作紀念。
多謝晒 !

最後當然係與各參與者一齊照大合照留諗,多謝各位參與 !

 若果大家想重溫包糉技巧,
可以入去看看 -->  按此  











[韋太烹飪教室] 提供網上食譜及短片教學




沒有留言:

張貼留言