2012年8月28日 星期二

韋太第五本個人食譜 - [我愛手工麵包] - 出版左啦 !

 

新書出左成個星期,我都無時間慢慢寫一份清析的新書內容介紹。
真係唔知自己攪乜....


其實呢本最新著作,韋太巳盡力爭取將我要想寫的最重要內容及細節事項,全部毫無保留的寫晒出來。最多係出少幾個食譜唔重要,最重要係基本功夫要讓大家明白及知道如何去做。


要學麵包造型,市面求其拿起一本麵包食譜都可以學到。要真正學到 [自家製] 作家庭式麵包,相信發酵時間操控較為重要。
而書內韋太巳首創全港獨有的 [蒸籠發酵方法] 。
相信會為大家帶來方便及達至理想的麵包發酵。


韋太憑著豐富的教學經驗,全部教授自家製作發酵方法,
要真正想學好手搓麵包,一定要看看韋太的理論課入門技巧啦 !



新書內容包羅萬有,有興趣參看豐富內容介紹,
請入去查看。





新書內容多樣化,內容包括有 :


1. 麵包入門理論課 (入門必讀)


2. 餡料製作


3. 基本麵糰搓揉方法及家庭式發酵方法


4. 甜麵包及鹹麵包的製作方法


5. 湯種製法及搓揉方法


6. 低溫發酵方法


7. 蒸籠發酵方法  (絕對係韋太自創及獨有的教學方法)


8. 教授 - 港式麵包、特色麵包、公仔麵包、湯種麵包、健康麵包、方包及不用焗爐的麵包


嘩 ! 一本書有齊多種教學方法及不同的麵包款色,唔買蝕底的唔係我,而係無 [緣] 的朋友。


買左書在學習方面有問題又可以上網或用電郵與韋太查詢,試問市面有呢種售後服務嗎 ?


想大家 [結緣] ? 快快去各大書店選購韋太著作的 [我愛手工麵包] 一書啦 !


 * 新書問與答專頁 --> 請按此查看 *


萬里出版社


電腦條碼編號:


ISBN 978-962-14-4884-2



 




韋太 Facebook 粉絲專頁及個人 FB 開左啦 !


  大家有時間入去留言啦 !


專頁 : http://www.facebook.com/irenechan512


個人: http://www.facebook.com/irenechanwai



多謝各位 Fans 支持 ! 




[韋太烹飪教室] 提供網上食譜及短片教學


3 則留言:

  1. 恭喜哂你講得冇錯呀,發酵好重要,我就係掌握唔到,又冇機會上堂學,齋睇書都學唔到,所以我都係斷估

    回覆刪除
  2. Pandora 香傭講法文2012年10月8日 凌晨3:54

    5本

    回覆刪除
  3. 等我都買番本先......

    回覆刪除