2012年9月21日 星期五

2012年 - 9月21日 - 外出課程 - 三色冰皮月餅班 at Intel 公司會議室 (製作花絮)

早兩個月前接到某公司同事邀請韋太上門教授冰皮月餅。起初韋太都怕未必容易教授到。
原因係場地在公司會議室舉行,而且最少要教授 50以上。經過一輪計算,韋太答應最多教授 80人以下的課程,原因係 [冰皮月餅班] 的所有材料全部係 [自家製],1-2日的時間又要蒸, 又要搓皮又要搓餡真係好高難度。單係計算材料, 開料都要好小心 ... 真係睇少眼都出事。好彩,韋太一向辨事都好小心,左計右計才能夠安排好材料分配的工作。
後來一問之下才知道係一間大型電腦公司 [Intel] 為員工提供中秋節活動。
所有材料製作,全部由韋太的得力助手去做的,所以她製作完呢 60人份量的月餅材料,對手都搓到痛。搓完今日呢單大野,還有明天的冰皮月餅班及星期日的酥皮奶黃月餅班的材料....
真係要錫晒佢啦 !


全部材料超過 10幾 20 kg,要韋太一個人拿去當然無手力啦 ! 所以,一早要求韋老爺請假去倍韋太一起出席。今日教授 60 人 分3節上堂,由12:00教到 5:00 pm 準時收工。每堂完左後在30分鐘轉場,多謝韋老爺幫手執檯、清場。今早他只是食了早餐,成個下午都無食飯時間。
我就由11:00到場企到5:00收工,回家後成個人散晒 !
明天又要繼續啦 !
Intel 公司位於灣仔中環廣場 69 樓。韋太最怕搭 lift ,而且仲要搭到上 69 樓,真係差啲嚇 C 左。 不過,啲 lift都好快到 ....

 
教月餅班都要即場播放韋太 網上 Video [如何製作奶黃餡 ] 影片,及順便講解 冰皮的冰作。原因係由於時間關係 ,所有冰皮及餡料巳預先整好左啦 !

今日攝影師係韋老爺,他都只係影左十幾張相當交差,都無去幫同學影製成品呀 !
今日教授的三色月餅 :






多謝各位 Fans 支持 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁
請大家入去按 [Like]

2012年9月3日 星期一

祝韋二少爺 - 生日快樂 !

剛剛巳踏入9月3日 - 又係各同學仔開學的時侯。

每年開學,就係韋二少爺的生日。唔經唔覺又大一歲,升上中三又要準備選科。

不過,選乜科都好,都係要佢自己肯去讀,考到好成積先再講。

點解,因為而家的青少年,日日上網打機,無心學習,成積自然退步啦 ! 迫佢讀書都無用,個心散,讀乜都讀唔入腦。唯有順其自然啦 !

今次又一口氣整左 4個生日蛋糕。點解整咁多 ? 因為開左一包淡忌廉,唔趁機會用埋佢,平日都無時間去整蛋糕,整多左,帶返公司請同事吃囉 !

四款蛋糕 : 芒果芝士慕士蛋糕、焦糖慕士楱子蛋糕、2個 焦糖咖啡芝士慕士蛋糕。

嘩 ! 食完一定又肥幾磅呀 !

祝韋二少,身體健康 ! 學業進步 !

  芒果芝士慕士蛋糕

焦糖咖啡芝士慕士蛋糕 

 焦糖慕士楱子蛋糕 

 

焦糖咖啡芝士慕士蛋糕