2013年10月13日 星期日

呢個月發生咩事?自從退休後,每天忙過返工,但係報班人

數下降的利害 ... 

從來課程一個月前爆滿,每堂都無吉位,但而家好似得幾

個,好唔習慣。可能往日一路向前衝的我,一但有少許不如意就好像事事不順景。

但我相信單憑我的柏力,好快就會無事。我的腦袋每分鐘不停想出不同的事物,一時想做這些,一時間又走左去另一邊做其他野... 攪乜呀  !

私人教授麵包都超過兩年,在這兩年內從未出現問題,但今
天頭頭並著黑,上麵包堂無啦啦一位同學的麵糰會發唔起,

焗蜂蜜蛋糕,明明打起無事,但係打打下都會番轉頭,攪到

頭都大,平時無問題的焗爐,今日焗無幾分鐘傻左,成個蛋

糕焗到變黑 ... 最後當然掉了。


總之就煩死我 ... 跟住又不停做左幾個食譜創作,無時停,

朋友形容我有[過度活躍症]。

睇來都似...

10月份又過左半個月,要報讀課程請用電郵 : 

irenechan512@yaoo.com 

 

[韋太私人教授課程] 開辨目的只為提供韋太網站的粉絲、朋友或讀者們參加,希望學員能透過課程,改善對麵包或蛋糕的基本技巧。
韋太私人教授課程,名額有限,先到先得。
有興趣的同學可以用電郵查詢 !
上課地區 : 元朗區 (近千色廣場)
 報名電郵:
 Email: irenechan512@yahoo.com  
報名及課程內容查詢 --> 請按此

星期六、日 - 課程時間 :

上午 : 10:00am-1:00pm  

下午 : 2:30pm-5:30pm 

 10月份 - 課程時間表 :

 10月19日 - 星期六
下午: 基礎麵包課程 - A

10月20日 - 星期日 

上午: 超軟湯種課程-C
下午: 基礎麵包課程 - E 

 10月26日 - 星期六
下午 :基礎麵包課程 - E

10月27日 - 星期日 
上午: 蜂蜜蛋糕班


[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁
請大家入去按 [Like] 

多謝各位 Fans 支持 ! 


[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁
請大家入去按 [Like]

 
  



沒有留言:

張貼留言