2013年12月12日 星期四

Cuisinart 冷熱全能攪拌機 - 每週食譜推介 - 黑椒牛扒 (8)

還有兩個星期就係聖誕節,唔知大家會唔會在家慶祝呢 ? 
每年聖誕節,韋大少爺就要求在家焗幾隻燒雞,一人一大份3成熟的牛扒,最好加埋頭盆、餐湯及甜品就 Perfect 啦 !

自從用左 Cuisinart [冷熱全能攪拌機]之後,用佢來煮西湯好方便,因為即時可以煲埋,唔使分開煮,真係好方便。

今個星期,韋太教埋大家煮黑椒汁,材料又簡單又容易做,教識左大家,日後就唔使花費十幾蚊去買一樽巳潻加防腐劑的黑椒汁,自家製成本又低又新鮮,絕對無防腐劑,要幾多煮幾多,真方便 ! 

    
[冷熱全能攪拌機] 




黑椒牛扒 

材料:
西冷牛扒    2
西蘭花      1 (烚熟拌碟用)

麵撈埋獻
1湯匙麵粉  +  1湯匙油   (預早做好)
麵撈做法
用小鍋燒熱油加入麵粉炒勻及煮至沒有粉粒的流質麵糊,收火盛起。
牛扒醃料:百里香香草   各少許 

黑椒汁材料:
牛油     1/2湯匙
黑椒粒   2茶匙     
蒜頭     2 (去衣切片)
乾蔥頭   1 (去衣切片)

調味料 :
蠔油    1湯匙
雞粉    1茶匙
砂糖    1茶匙
生抽    半茶匙
老抽    1 湯匙 
清水    180 毫升 

 

做法:
1. 先將牛油加入在攪拌機內底層發熱板上,設定低火加熱2分鐘,將牛油溶化,
   然後改開高火加熱2分鐘,將黑椒碎、蒜片及乾蔥片放入,其間按攪動按鈕4-5次輕炒材料。
2. 將所有調味料加入,設定高火加熱,烹調時間5分鐘,烹調結束後,放涼
5分鐘,然後以2度攪拌30秒,加入1湯匙麵撈,再開高火加熱1分鐘,
其間再按攪動按鈕2-3次,再看醬汁的濃稠度,即成黑椒汁。
3. 燒熱鑊落油1湯匙,將牛扒煎至七成熟盛起放在碟上,淋上黑椒汁即成。

 小貼士:
餘下的黑椒汁,可以用保鮮盒/樽盛好,放入雪櫃冷藏1星期內用。
 黑椒汁的顏色可以用老抽去再調較,或想醬汁更辣,可以將黑椒碎的份量增加。


 
銷售地點:

詳情及其他產品資料,可以致電給 Conair 
查詢電話:  852 - 2751 4604  

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]

 



  

沒有留言:

張貼留言