2014年12月3日 星期三

2011 年 - 家樂牌星級家廚 - 入圍名單 - 請各位支持呀 !

韋太從來沒有參加過任何烹飪比賽,因為自問廚藝一般,但係今天被家樂牌邀請參加,所以就膽粗粗試下玩啦 ! 其實真係怕入唔到圍,好疼架嗎 ..  話晒韋太都有少少名氣,入唔到圍都比人笑就唔好啦 .. 因為網上都有好多人 Jealousy 韋太,知道入唔到仲唔四處唱咩 !

不過,韋太係一個有自知知名的人,一切以平常心去面對。所謂 :人在做,天在看,呢個世界都好公平的。
雖然如此,但係你做左幾多,未必一定有回報的,都要看天時地理去配合。
韋太慶幸今次參賽能夠入圍,但係心裡其實都好驚 ..因為每位參賽者要接受三個難題的挑戰,還要拍埋 video。
最要命的就係要大家去 [家樂牌] 網站  --> 
按此登記  先註冊才可以投票 ....
比賽分2個階段作出淘汰,第一及第二週各淘汰1人,最後三強才有得進入終極大挑戰 ...

慘 !! 因為韋太知道大家出名係 [CD ROM],只睇唔回應,但希望各位長期支持韋太的 Fans們今次真係認真啲,比啲誠意出來呀 !
請大家預先到家樂牌網站   >> 按此 登記成為會員,屆時才有機會 [快快手] click 下個制就可以投票。
有時間入去登記左先啦 !
以下就係各位星級家廚入圍名單 ---> 按此入去看看
韋太又要準備扮靚靚要出鏡啦 !
希望唔會唔識煮啦 !
請大家多多包涵及投票支持呀 !

沒有留言:

張貼留言