2014年12月4日 星期四

2011 年 - 家樂牌星級家廚入圍賽 - 請支持韋太呀 !

韋太今次被家樂牌遨請參加比賽,居然都會入圍進級。但係今次呢個比賽有別於一般的烹飪比賽 ??
原因係要在進入最後3強,5位入圍的星級家廚要接受公開網友所提問的難題,並要拍攝埋 VIDEO 去講解及製作,再要經過兩星期,每星期陶太一位網上票數最少的家廚。玩到要註冊先可以投票,韋太真係驚驚地 ... 因為又要麻煩大家去註冊,做開 CD ROM的朋友及 FANS,真係唔知會唔會大力支持韋太呢 ?
今次真係又要考驗下大家及考驗埋韋太的FANS 支持力又幾大 ?
入去再看....

韋太星期五放工先收到 3個難題,真係又中又西,真係考起左我 ? 不過,頭兩個難題韋太今日巳處理好,明天又要繼續處理埋餘下的 1個。星期二放工又要趕回家去拍攝製作過程,真係趕 C 人咩 !
大家不如先入去家樂牌網站,看看韋太入圍之作品及其他4位猛人之作啦 ! 
待正式出街要大家投票時,請記得大力支持或而家先去網站註冊成為會員先啦 !
家樂牌網站 5位進星級家廚   -->
韋太入圍作品請按此
多謝大家收看及支持 !



沒有留言:

張貼留言