2014年12月6日 星期六

2011 年 - 家樂牌-星級家廚網上投票 !請大家投韋太一票呀 ! (有機會嬴取超市禮券)

各位韋太的粉絲及朋友們,
早前韋太巳預告由今天開始,一連三星期要大家幫忙入去家樂牌網站,投韋太一票,韋太才有機會進升入總決賽與各參賽者比拚廚藝。
但係韋太要經過頭兩星期的考驗才有機會入圍。因為每週都會陶太一位參賽者,餘下 3位才有機會進入總決賽。
所以,韋太今天真係要大家幫手入家樂牌網站 (要先登記),投韋太一票呀 !
每週最早投票的120位朋友,若果韋太在那一週勝出,投票者都有 $50 超市禮券。若連續 3週都勝出,每位合共可以取 $150.00 超市禮券。
*海外朋友都可以登記及投票架 ! *
請進內 ...(而家可以投票啦 !)
*但韋太剛發現有不公平的安排,請大家看看有何分別 !*
大家還等乜,不如立即入去家樂牌網站先登記成為會員先啦 !
投票  -->  請按此進入
大家一定要將神聖的一票投給韋太呀 !
投完票都可以返來韋太網誌內留言,比下意見 ! 讓韋太有機會接收廚藝高手的意見呀 !多謝大家支持 !



後話 : (不公平事件薄的前後故事)
韋太之所以話有不公平的事件,原因為在拍攝此題目前巳問清楚使唔使拍埋製成品或過程 ?
但他們話個題目只係需要講解 "如何可以煮得有鮮味及有口感的帶子 " ....
不用拍攝製作過程,所以韋太最後都無準備將整個菜色即場煮出來。
韋太投訴係主要係想知點解其他四位參賽者可以將整個製成唔拍埋出來,而我之前有問清楚時就回答無需要 ?
當 今早 video 出左街,韋太的 video 就變得單調及好似欠左一樣野 ? 
最後,他們建議用圖片作補救方法,所以,請大家睇下會唔會覺得奇怪囉 !

沒有留言:

張貼留言