2015年2月6日 星期五

麵包機 - 鬆軟方包



昨天出完post, 今早有同學WhatsApp 問我如何操作麵包

機,麵包才會鬆軟。我的答案如同昨天所講,只要食譜無問

題,用咩mode 加上自己知道用緊的材料認識。。。

我加多幾克水。



出來的麵包就鬆軟。今次唔用預伴粉,拿起韋太出的麵包



書,用了一個鹹麵糰食譜做了個方包,用快速mode 2小時


麵包出爐。


麵包鬆軟又唔會硬,明天又有厚多士吃啦!


                                     






今次我從雪櫃即取依士出來即放入機,加上今日天氣非常



凍,元朗12-13度,如果我用手搓依士唔放室温都難發起,


但今次用機去搓,我都係試得唔得,結果都成功! 






沒有留言:

張貼留言