2014年12月4日 星期四

2011年 - 家樂牌 [星級家廚] 巳順利入選最後 [3] 強 !多謝各位支持及又要繼續投票啦 !

呢兩個星期韋太一直都好擔心過得一關又怕過唔到第二關 ...
好彩今次參賽的對手唔係太強的 bloggers,否則韋太真係怕單靠計算投票的票數真係好容易會出局 !
韋太在此首先要多謝各位好友及Fans,這兩星期以來一直支持韋太,還有海外的朋友,多謝支持 !
今次能夠順利入選,唔好以為壓力唔大呀 ... 因為每天真係期待著快些到星期四,知道結果後可以放下心頭大石嗎 !
順利進入最後三強,韋太又要準備總決賽的參選菜色,希望能夠爭取更好的成續啦 !
而今次的投票都好重要,因為投票的分數將會佔總決賽的分數一部份。所以,又要麻煩大家繼續努力,投埋今次最後神聖的一票 !
今個星期四 (9月15日) 中午12:00截止,請立即行動 [CLICK] 入去家樂牌網站登記及投韋太一票啦 !
-------->    請按此進入  (或入去內文再看)
未登記的朋友,要先入去家樂牌網站登記成為會員先,才可以投票。登記程序好簡單,唔會煩及好快架 !
* 大家可以填寫韋太的電郵做推荐人*
   Email:irenechan512@yahoo.com

快啲入去投票 (投第3回合)那一個video。
-->   請按此進入
大家一定要將神聖的一票投給韋太呀 !
投完票都可以返來韋太網誌內留言,比下意見 ! 讓韋太有機會接收廚藝高手的意見呀 !
*最快投票的120位朋友,如果韋太在當週票數最高,大家就有機會嬴取 $50 超市禮券 *
今期向難度挑戰,要煮軟硬適中的 [意大利飯],有興趣的朋友,記得今日下午 5:00 工入去家樂牌網站投票啦 !
唔好等啦 ! 快啲去投票先啦 !
多謝各位支持 !



韋太

沒有留言:

張貼留言