2015年5月18日 星期一

2015年 - 5月16日 @ 韋太新書 - 人氣招牌家常菜 - 分享會@ 媒氣烹飪中心

上星期六好開心,終於又等左一年時間,
今年又能再次再媒氣烹飪中心舉行新書分享會。


 今年3月份出的新書 〔人氣招牌家常菜〕主打教授大家做法簡單而又出得廳堂的家常宴客菜。 而今次分享會將會即場示範3個書內食譜:洋甘菊洛神花茶、酒樓經典 " 干燒伊面" 及 西汁洋蔥豬扒 (酒樓式味道的做法) 






 今次有幸請來幾位粉絲做韋太的嘉賓,及即場邀請粉絲們一齊上台跟韋太一齊煮兩道菜式。 大家親身見證韋太即場炒出好味過酒樓的 [干燒伊面],炒出來的伊面不油不膩,伊面軟硬適中又不會霖,伊面炒到夠乾身及味道剛剛好。









 而西汁洋蔥豬扒又夠霖及西汁的味道原全同酒樓食無乜分別。 韋太第一次聽到每位在場的粉絲們不停贊兩道主菜好食過酒樓,而花茶味道清甜及帶微酸,好飲又可以養顏及去血脂。 



韋太今次這個配搭簡直係 Perfect Match ! 
 40人參加的示範班,大家要試食的干燒伊面,原來要韋太預早個半小時開場前親自入去廚房炒 [大鑊] 炒左 3大鑊伊麵 (每鑊炒兩大碟,其實都有難度架) 才夠大家吃,由於時間關係豬扒就留番煤氣中心同事 幫手在後台慢慢煎,最重要係跟住韋太食譜書內的份量去調較出原有的西汁,乜人煮出來都可以做到同一種味道,這才叫成功 !





最後韋太與被邀請的嘉賓粉絲們大合照及多謝各位支持 ! 









   

 多謝各位 Fans 支持 !  

 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]


  



  




沒有留言:

張貼留言