2015年5月11日 星期一

2012年 - 淘大產品食譜推介 - (6) - 涼拌青瓜

雖然天氣巳轉涼,大家唔好以為天氣冷就怕凍,聽到話涼拌就唔想食。
點解,因為呢個係叫 [小食] ,即係好似 [海蜇煄蹄]呢味小食,隨時去街市燒臘檔就可以買來吃。想食就買,有時午飯時段,我都經常叫一碗叉燒煄蹄瀨粉,煄蹄都係凍食。
講開又講,平日韋太都找人試食,一定要找韋大少爺去試,因為韋二少爺唔喜歡食野,食少少就話飽。同佢去食 Buffet就 蝕本啦 ! 但係今次韋二少爺不停食青瓜,我問佢係咪好好食,佢當然笑笑口。
有興趣的朋友,可以去街市買一條有棘的長青瓜試下啦 ! 當然要配合埋韋太介紹的醬汁才好味架 !

 
[淘大] 公司為了方便大家,在其公司網站加插左一個 Bloggers專欄。
韋太慶幸被邀請定期在網內介紹新穎及簡易的食譜給大家。
大家更可以隨時用手機上網,查看今晚或明晚煮乜餸。只要家中常備淘大醬汁,煮餸話咁易就安排好。
淘大網站 http://www.amoy.com/tc/index.php
今期韋太介紹食譜    -->   請按這裡


涼拌青瓜

青瓜切去頭尾一小塊,用切出來的青瓜分別在頭及尾部打圈地磨,直至出現白泡,洗淨及抹乾。
青瓜2條, 鹽1/2 茶匙
淘大鎮江香醋1湯匙, 淘大黑芝麻油2茶匙, 糖1茶匙
  1. 青瓜切去頭尾一小塊,用切出來的青瓜分別在頭及尾部打圈地磨,直至出現白泡,洗淨及抹乾。
  2. 青瓜切開三小段,放入保鮮袋內,用菜刀將青瓜拍扁,中間籽棄掉。
  3. 青瓜加入幼鹽,醃10分鐘至出水,將水倒出,用廚紙將青瓜抹乾。
  4. 將調味料預先拌勻,淋在青瓜上即成。
青瓜頭尾打圈,可以去除青瓜苦味。
建議選購帶刺的長青瓜,會比較爽甜。


多謝各位 Fans 支持 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁
請大家入去按 [Like]

沒有留言:

張貼留言