2015年5月17日 星期日

補腦 核桃糕 (內附食譜)

韋生時常喜歡吃花生,但係自從佢看到新聞報紙話食花生唔好, 但又話臨睡前食幾粒核桃對身體好 ...  韋太話早巳焗定一盆核桃在家,歡迎韋太每晚試食....

哈 ! 哈 ! 點解韋太早巳焗定 ? 因為係方便韋太焗蛋糕隨時加入去焗核桃鬆餅,核桃蛋糕等...

早前在網上search 到網友做核桃糕,好想試,但係食諳內容次序及做法有少許問題,所以,昨晚做開"蒸"的食譜,所以就將食譜改為用蒸的方法去做 ....

但係個糕係好"痴身"的,如家中無熟糕粉都要買包才去試做啦 !

食譜要時間處理,不過若無人回應就慢慢啦....

核桃糕 

材料 : (10小件)

A)    麥芽糖  30 + 熱水  120

B)     庶糖 / 黑糖 100

C)      少許 

D)    糯米粉   100 

E)     核桃肉  ()  50  (預先烘脆)

F)     熟糕粉   適量   (如買不到,可到日本超市買片粟粉代替或台灣太白粉)

 

做法:

1.      A)材料拌勻,然後將庶糖及鹽加入拌勻,放涼一會。

2.      糯米粉放入大碗內,將1)的糖水加入後,用手動蛋拂拌勻至沒有粉粒。

3.      將粉漿倒入巳掃油的平底綱碟內,大火蒸約5分鐘,用竹簽測試粉糰是否巳熟,如竹簽沒有粉漿黏上,代表粉糰巳蒸熟。

4.      將核桃肉加入粉糰內拌勻,在另一方形或長形細小的模上面先灑滿熟糕粉,

然後才將核桃糕倒入模內壓平。放入雪櫃冷藏至少許硬身即成。

   : 糕蒸完係非常非常次黏身,所以可能要灑上好多熟糕粉的。

沒有留言:

張貼留言