2015年5月11日 星期一

Fissler 2012- 每週食譜介紹 (1) -玫瑰焗雞

韋太又有好野介紹啦 !

由 5月1日 起,韋太會隔 1-2個星期,不定時推出用Fissler 廚具製作出不同美味又方便的菜色。請大家唔好錯過啦 !

 其實韋太好鐘意用 Fissler 高速煲,但係每餐又鐘意炒大鑊菜,成日覺得家中的鑊唔夠大又唔夠平,煮野好唔方便。而且韋太係一個慳家的家庭主婦,喜愛用電磁爐去煮食。

所以,以下呢款不鏽綱鑊就最合我心意 !  

大家唔好睇少呢隻鑊呀 ! 佢除左可以保留食物的水份,還可以用佢來焗雞都得。

今次開鑊第一次下海,就用佢來焗雞啦 !

我係用冰鮮雞去焗,焗出的來味道及質感都好嫩滑,加上用玫瑰露酒去醃,非常之香。

 

 玫瑰焗雞

鮮雞      1隻 (約 600克)
乾蔥頭    4 粒
蜜芽糖    適量

搽雞身調味:
幼鹽       1-2茶匙
玫瑰露酒   1-2 湯匙
老抽       半湯匙

做法:
1.將雞清洗乾淨,瀝乾水份。
2.乾蔥頭去衣,切片。
3.將玫瑰露酒平均搽在雞內外,然後在雞內及外抹上適量的幼鹽。
4.在雞皮表面平均搽上老抽上色。
5.將乾蔥片放入雞腔內,放入雪櫃醃 4-5小時或一晚。
6.用錫紙摺出一個圓碟形狀,將雞放入及放在網架上。
7.Fissler 鑊加蓋,開大火預熱 5分鐘,將雞連網架放入鑊內,加入半杯熱水及蓋上鑊蓋,焗 15分鐘,然後改中火焗 15分鐘。
8. 30分鐘後,打開鑊蓋,如顏色唔夠上色,可以快手掃上少許老抽,然後再掃上蜜芽糖或蜜糖,再焗 5-10分鐘至熟。

若果無呢隻鑊點算好 ? 

大家都可以照用這食譜,自行改用焗爐及調控溫度及時間便可以一樣做到美味的玫瑰焗雞。
 

沒有留言:

張貼留言