2015年5月11日 星期一

Fissler 2012- 每週食譜介紹 (12) - 川貝海底椰無花果瘦肉湯 (附食譜)

中秋節都過左,秋天巳到左好耐,今個星期才開始覺得天氣轉涼。

天氣一轉涼,相信大家都會覺得喉嚨可能會有幾聲咳及乾燥。

呢個時後,作為一個家庭主婦或媽媽都會識得煲番一些滋潤湯水。

韋太的好朋友成日話點解每晚韋太要煲湯飲 ? 因為韋太認為平日的保健湯水都好重要,可能係自小聽我媽媽講得多,而我媽媽就喜歡煲新鮮奶白色的魚湯給我飲,順便將每晚要食的菜心放埋入去,一鍋過,湯又清甜,連菜都甜。哈 ! 哈 ! 

每一都要煲一款湯,天氣涼要煲些清清地又滋潤的湯水,今次煲的 [川貝海底椰無花果瘦肉湯] 清甜又滋潤,大家快啲試下啦 !

用高速煲去煲老火湯,又快又 [正],除左可之慳時間之餘,又可以慳埋燃料,一舉兩得。

 

 

 

材料: 四人份量

瘦肉     300克
陳皮     1/4 角
川貝     10 克
海底椰   30克
南北杏   少許
茨實     20克
茯神     10 克
無花果   4粒
蜜棗     3粒
清水     2000 毫升

調味  :  幼鹽   適量

做法:
1.瘦肉沖洗,放入滾水內煮2-3分鐘,去除豬肉表面污垢,令湯水清澈不渾濁。
2.陳皮用清水浸軟,去襄

3.將清水注入高速煲內,將所有材料加入,蓋上鍋蓋及高速鍋閥門調較為2度,待綠色氣閥升起後,改用慢火繼續煲30分鐘即成。


此湯益處: 化痰止咳,補中益氣,滋潤心肺。

 

 

多謝各位 Fans 支持 ! 

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

請大家入去按 [Like]


沒有留言:

張貼留言