2015年5月11日 星期一

Fissler 2012- 每週食譜介紹 (15) - 瑤柱蒸水蛋

在韋太的學習字典裡,當每一個人覺得容易做的菜色或蛋糕,韋太都會覺得越難。

即係話在大家的眼中好容易做到的,韋太就會失敗。

好似呢味菜色,相信每個家庭主婦都會間中煮1-2次,但係做法就各色其式 ...

有些人又話蒸蒸下又要打開鑊蓋 ?又些又話要在蛋上加 "錫紙"防止倒汗水令到蛋面唔靚仔 !!

其實,韋太都只係按 [理論] 去做,明白左就自自然知道要用乜野火力去蒸。

要食水蛋似食豆腐花那麼 [滑],一定要比例或按照個人的口味去調較硬度。

蒸水蛋要蒸到表面滑滑,蒸的火力一定唔可以大火去蒸,一定要用慢火蒸。(若每次用的器皿不同,蒸的時間都會有出入。請自行去控制。)

這樣鑊內的水蒸氣流動慢,蛋表就唔會有太多蒸氣,又唔使中途打開鑊蓋散熱。

只要蒸完蛋,蛋熟後先將蛋面的水倒走,再加上淋面汁鼓油,便可。

 瑤柱蒸水蛋

材料:

乾瑤柱   2-3粒
雞蛋     2個
飲用水   100 毫升
浸瑤柱水 150 毫升

調味料  : 雞粉  1/2 茶匙     麻油  少許


做法 :
1.乾瑤柱預先用150毫升清水浸4小時,放入鍋內蒸20分鐘至軟身,拆絲,蒸瑤柱水放涼留用。
2.雞蛋加入飲用水及瑤柱水拂勻,加入調味料拌勻。
3.蒸碟預先抹上少許油,將瑤柱加入,倒入蛋漿,輕輕將蛋漿面泡沫抹走。
4.蒸鍋燒熱一鍋水,將蛋加入大火蒸2分鐘,然後改用慢火蒸約6-8分鐘至表面凝固。

韋太小貼士:
蒸水蛋的竅門在於用慢火去蒸,大水只會令蛋表面蒸到起泡,影響賣相。
可以不用雞粉,改用100毫升清雞湯去代替,是乎個人喜好。
蒸蛋的時間會按照用的蒸碟厚度或傳熱功能會有加減。
蛋與水的比例 1: 2.5 ,蛋滑滑似豆腐花。若想蛋實一些,可以將比例自行修改。

 

多謝各位 Fans 支持 !

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

請大家入去按 [Like]


 

沒有留言:

張貼留言