2015年5月11日 星期一

Fissler 2012- 每週食譜介紹 (5) - 自製煄蹄

用左好多年高部煲,真係覺得無左佢好唔方便。原因係每餐飯都要靠晒佢,用佢來 [蒸] 飯,真係好過用西施電飯煲。保證唔痴底,唔會浪費米飯。而且又唔使放個電飯煲在廚房,空間位置多好多。

好多人問韋太成日用高速煲,乜唔怕佢會 [爆炸] ... 

若你問我,我會話唔怕,原因係我買的係有品牌及德國製做的高速煲。而唔係國產的,所以信心都唔同。

高速煲做燜煮菜色當然一流,因為可以在短時間內將肉燜霖之餘,還可以保持肉汁的鮮味。

傅統燜煮菜色,多數會加入大量水份預埋蒸發,但用高速煲去煮,當然只係加入少少水就可以燜煮到一味原汁原味的菜色。

詳細製作過程及食譜,請入內查看。

 

 

今次,韋太用手上一個 4.5 L 的細高速煲,剛剛好放入一大隻鮮豬蹄去燜。好快就燜霖左一大隻豬蹄,自家製作煄蹄,乾淨又衛生,仲好好味潻 !

無高部煲的朋友都可以試做呢個小食。只係烚豬蹄的時間要加長。(約 60-90分鐘)

材料:
新鮮豬元蹄     一隻     約 2斤

白鹵水汁藥材料:
香葉    2 片
八角    3 粒
花椒    1茶匙
甘草    2片
沙薑    6粒
草果    1 個

鹵水調味料 :
幼鹽    2湯匙
砂糖    1茶匙
雞粉    1茶匙
魚露    3湯匙
清水    1400 毫升
紹酒    1湯匙

 

做 法 :
1. 將清水煲滾,將豬元蹄及白鹵水料及調味加入。
2. 蓋上鍋蓋及高速鍋閥門調較為 2度,待綠色氣閥升起後,改用慢火繼續烹調20分鐘。
3. 待鹵水放涼後,將豬元蹄浸在鹵水中約8小時或浸過夜。
4. 將豬元蹄取出,起骨,然後包上3層保鮮紙扎,放入雪櫃冷藏5-6小時即成煄蹄。
5. 將煄蹄取出,解去保鮮紙,切片上碟,食時蘸蒜蓉醋,效果更美味。

蒜蓉醋材料:  
蒜蓉    2茶匙
幼鹽    1/8 茶匙
砂糖    1/2茶匙
米醋    2湯匙
飲用水  1湯匙
紅辣椒  切碎

做法: 將所有材料拌勻。

沒有留言:

張貼留言