2015年5月11日 星期一

Fissler 2013- 每週食譜介紹 (20) - 猴頭菇響螺片湯

用高速煲都超過 5-6年,而韋太的廚房係無電飯煲的。因為每天都係用高速煲去蒸飯,除左快及慳燃料費之外,還可以用電磁爐再加快烹調時間。蒸好的飯,器皿又唔會有好多飯痴底,仲好用過西施電飯煲。有朋友成日問我怕唔怕用高速煲會 [爆炸] ? 我話要看你買呢一個品牌的產品啦 ... 若然係國產貨,你送給我都唔會多謝及用呀 !

用左 Fissler 呢個品牌多年,真係越用越方便,只要大家花點心思及時間,兩口子開飯,一煲過煲湯、蒸飯連餸都可以。

韋太的晚餐一定要有湯,無論係老火湯、滾湯或罐頭湯,總之一定要有湯飲。家中常備好多煲湯的材料。但係每日煲咩湯 ? 都係由工人姐姐自行去配搭,每次佢都係放材料多多,但又係煲出來的味道唔夠濃郁。所以,有時去行開千色百貨,有些專賣湯包的 counter 我都會買一些回來,方便有時她想唔到今晚或假期煲乜湯時,就大派用場。

今次材料非常簡單,只要用一份湯包料,再加入200-300克瘦肉去煲,就能夠在短時間煲出一煲靚湯。

 材料非常簡單,下次家中有這些材料都可以自行去配搭。 

 猴頭菇響螺片湯

材料:

猴頭菇   4個
響螺片   1片
杞子     40克
巴戟     2條
黃芪     2條
蜜棗     4 粒
瘦肉     300克

此湯益處  : 滋陰補腎


做法:
1.瘦肉沖洗,放入滾水內煮2-3分鐘,去除 豬肉表面污垢,令湯水清澈不渾濁。
2.將清水注入高速煲內,將所有材料加入,蓋上鍋蓋及高速鍋閥門調較為3度,待綠色氣閥升起後,改用慢火繼續煲30分鐘即成。

注:
若無高速煲可以改用明火去煲,但烹調時間最少要煲1-2小時,湯才能夠煲至出味。

多謝各位 Fans 支持 !

[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁

http://www.facebook.com/irenechan512

請大家入去按 [Like]


 

 

沒有留言:

張貼留言