2016年9月28日 星期三

我家私房菜 (289) : 生地馬蹄瘦肉湯


之前一連三個星期教授了三款不同的潤肺養顏湯水,唔知大家試左未?
再唔試秋天又好快會過,身體底子唔預先調理好,到了冬天進補時,都吸收唔到。
唔知大家有無聽過,用中藥去調理身體,是需要時間慢慢讓身體吸收的。

我現修讀 [中醫女性保健] 課程,主要係想學識更多女性保健及美顏知識,
從而可以幫到自己及家人,日常保健食療要注意的事項。

大家都知有病就要去看醫生,無論是看中醫或西醫,醫生都會向病人問診,
[藥方]都要按照病人當時的身體狀況去決定,尤其係看中醫,醫師會按照病人當時的體質是寒或熱症去開藥,而西醫就只有對症就開藥,療效快與慢因人而已。
所以,就算看似一款材料簡單的湯水,付責煲湯的朋友,都要看四季時令天氣及家人身體狀況去決定湯水款式。凡家中有體質虛弱的人士,藥膳湯水中有寒涼藥材,都不能飲用,因為太寒涼對其體質虛弱的人士受不了,容易暈到及有反效果。
簡單的藥膳湯水都要先細看湯水內容材料介紹及了解其特性呀 !

若按照現時秋天時令的天氣,大部份人都受 [秋燥] 季節氣候所影響的,

此時渴時令湯水,有食療功效,效果更佳。



每逢星期三韋太都會在 [經濟通] 副刊,

詳細製作過程及食譜巳登在 經濟通

[我家私房菜 ] 內,請入去 參觀。

韋太希望各位 Fans 及朋友多多支持,立即



一齊學習啦  ! 


經濟通繁體版 --> 請按呢


 有 Facebook的朋友,快啲入去 [經濟通]


韋太主持的專欄內,按 [Like] 支持一下啦 ! 



[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁


請大家入去按 [Like]





沒有留言:

張貼留言