2017年3月24日 星期五

香滑豆腐花 [附食譜+Video] - By 韋太


自家製作 [豆腐花],豆味香濃,製法簡單,只要跟住食譜內
的材料去做,撞完等20-25分鐘,撞完記得唔淮移動豆腐花,否則就唔凝固。











香滑豆腐花
份量:  4

材料:
黃豆       150
清水      1000 (1公升)

石膏生粉水:
熟石膏粉    2
生粉        6
飲用水     50

糖漿黃砂糖   適量


做法:
1.  黃豆用水沖洗,加入大量清水浸一晚至發大。
2.  將清水倒走,黃豆放入攪拌機內,加入1000 克清水,攪打3-4分鐘至幼滑。
3.  將豆漿倒入布袋內,用力擰出豆漿水 (約擰出1公升),泡泡可以用匙撥走,豆渣棄掉。
4.  石膏生粉水放入高身器皿內拌勻,備用。 (撞入時要預先再拌勻)
5.   將豆漿放入長柄煲內煲滾 (85度以上),石膏生粉水再次攪勻,將豆漿由低撞入,慢慢拉高倒入,器皿面蓋上乾淨白毛巾或廚紙,用盆壓住,不準移動,等20-25分鐘至凝固即成。(期間不淮移動,否則難以凝固)


小貼士:
1.  煲豆漿的時間無需太耐,但一定要煲滾超過85度或以上,黃豆要磨得幼細,豆腐花才會滑。
2.  黃豆水要盡量擰多些水出來,撞出來的豆腐花就會較滑,如擰出來的豆水唔夠1公升,可以適量加入少許清水。


有 Facebook的朋友,快啲入去 
[韋太烹飪教室] Facebook 粉絲專頁 按 [Like]
請大家入去按 [Like]


 

沒有留言:

張貼留言